high on life

Betalda räkningar är det bästa som finns men ändå inte..
har iaf suttit & betalat en del nu.

På skolan idag så hade vi restdag, vilken är väldigt bra att vi har så man får uppgifter gjorda. Gjorde klart tre stycken idag, bra emma. :)
Har fan inte mycket kvar nu.
Fick våra studentmössor idag också, whoho. Ett steg närmare studenten, fan vad jag längtar.
Måste fortfarande hitta en klänning & en balkavaljer, som går skit.

Ska försöka städa lite här hemma nu om jag orkar, vilket jag inte kmr göra känner jag nu.
Ska iaf göra mig lite käk, sen kanske det blir att umgås med yäs lite.
Är så glad att det blivit som förr, hon & jag! love it.

Imorgon ska jag försöka hitta mig något fint att ha på mig på torsdag också, är så less på alla jävla äckliga kläder jag har. Vill bara slänga bort allt och bara köpa nytt.
Men.. Jaa det är ju tur att man är rik. NOT!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne ge mig kläderna ist. Du kan gå naken! :) <333333 miss u hun

2010-04-01 @ 12:47:26
URL: http://jenniakjellberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: haha, tokfia.. :D Jag saknar dig också. Hör av dig vafan, <3

2010-04-01 @ 18:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0