technologic

Underbart jävla väder idag. Väntar på att Emilia ska vakna så man kan dra ner på stan & njuta av vädret ;D hääärligt.
igår va fan en störd kväll, hahaha. Även att man kan stöta på vilken människa som helst och den säger " Fan är det inte du som är Emma? ( ligglistan ) "
öhm! JO TYVÄRR ;p .
Jaja, fick allergichock igår IGEN :( inte kul.. Menmen, det gick över snabbt :) som tur. Vill fan inte se ut sådära igen som jag gjorde sist jag hade allergin. Va tvungen att sitta hemma en hel jävla vecka för jag såg fan inte normal ut i facet.
Nä nu ska jag stoppa lite mat i magen sen ringa & terra Emilia :D . HÄNDER IKVÄLL FÖRRESTEN?
gårdagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0