vägglöss vafan är det för påhitt?

Läste på aftonbladet och fick direkt min tvångstanke, jag måste verkligen hem och skrubba mina väggar och sängen. Kliar i hela kroppen bara jag tänker på det, fyfan.
Varför ska det finnas så äckliga kryp som verkligen äter på en när man sover?
Kommer ihåg förut när jag bodde här hemma hos mamma i Torvalla så fick jag reda på dom dära vägglössen, åkte hem direkt efter skolan och rev ut allt i sängen och började göra rent.
Vägglöss är nått som jag verkligen inte klarar av, får världens tvångstankar av att städa väggar, tak, ALLT hemma.

  •   Använd elementröret på dammsugaren och dammsug golvlisterna.
  •   Vädra ur och torka ur skåpen, en viktig bit som många glömmer. Gör det gärna nu när det är kallt ute
  •   Rengör golvbrunnen i badrummet och se till att hålla torrt. Silverfiskar älskar skitiga golvbrunnar och fuktiga badrum.
  •   Torka av väggarna en gång per år.   EN GÅNG PER ÅR BARA?? :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0