17 mai.

I dag kan jeg være en stolt norsk.
For nå er det Norge's nasjonaldag.
haha!

Längesen jag var i Norge nu, borde åka dit något & hälsa på släktingarna.
:)

Idag hade vi vett & etikett på skolan, det sög.
Vem kan liksom inte sitta vid ett bord och äta mat?
Man gör ju det fan varje dag, hur svårt ska det va? ;P
Eller aah.. Jag äter ju inte rätt så jag ska väl kanske inte säga så mycket.
Är högerhänt men äter som en vänsterhänt.
Oviktig info dock, haha.

Va och hämtade balklänningen idag hos farmor, nu är den färdigsydd och ser mycket mycket bättre ut.
Nu vill jag bara ha balen nångång, bara en vecka kvar.
Hoppas vi får fint väder.

Har börjat planerat inför studentmiddagen nu också.
Blir hemma hos farmor & farfar på Slåtteråsen.
gooood jävla mat & bra sällskap.
Kommer bli en toppen dag.


Ne nu ska jag kolla klart filmen med Diana sen sova. :)
G'natt puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0