7 dagar kvar!

Ja, då va studentmössan på!
Hade mösspåtagningsbal igår, dög väl men inte det roligaste jag varit på. :P
Gjorde mitt där sen drog jag vidare till Plaza med Dajo :)!
Minnesvärd kväll, ööh... Not! hahaha.

Är bara 7 dagar kvar nu till studenten.
Fyyfan, kan inte ens tro att det är så nära och att jag verkligen klarade det.
Trodde jag aldrig!

Betygen är satta, herregud.
Vill inte ens veta vad jag kmr ha för betyg, sämsta betygen ever.
Menmen, ska troligtvis fixa det i höst & göra klart dom uppgifter som jag inte hann göra så jag kan få nå betyg.

Sitter hemma hos mamma nu och väntar på att Dajo ska bli klar nångång så vi kan gå ut & ha förjävligt kul.
Blir nog Marité ikväll.

Pratade med Linda Winger för ett tag sen i telefonen, guuuud vad jag har saknat den kvinnan!!!
Har inte pratat eller träffat hon på år & dar.
Vill verkligen att hon ska vara med på studenten, :( synd att det inte blir så..
Skulle så gärna vilja ge hon en stor bamsekram, för det förtjänar hon allt. <3

Ne, nu ska jag smiska dajo på rumpan & säga att hon ska skynda sig, kommer ju snart att somna här om det inte börjar bli nå tempo i den damen. ;D

PUSS!


Emma, Matilda, Diana & jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0