hold tight

29 dagar kvar till studenten!
i fucking love the shit.

Har fortfarande min inneboende Diana här, :) vilket är härligt.
Slipper vara själv förutom när hon är på jobbet då.

Sökte förövrigt jobb på Neras i veckan, men verkade som jag inte fick det.
fuck!
Måste fan ha ett jobb nu alltså, ligger minus varje månad vilket inte alls känns är jävligt roande.
Spelar ingen roll vad det är för jobb, bara jag får pengar så är jag nöjd.

Gjorde dock ap god mat till mig själv nyligen.
Bakpotatis med wook, nomnomnom!


Väntar på att Rubie ska komma hit nu & göra mig sällskap, sen blire g3 & checka läget!
Skål!

fan, fanns inte så mkt att berätta! aja. ; )


''A wise girl kisses but doesn’t love, listens but doesn’t believe and leaves before she is left."

- Marilyn Monroe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0