Speak n' spell

Nu känner man verkligen att sommaren är påväg.
Fyfan vilket härligt väder det har varit idag alltså, eller är fortfarande då! :D
Suttit på Goa med Yäs & Dajo, smuttat på en god.

Har fått helg idag också vilket känns super!
Va på skolan i max 10 min fick veta mitt betyg sen tack & hej.
Va en ynka grej till som jag hade missat som gjorde att jag inte fick det betyg jag ville ha, menmen!
Ska ta igen i höst :)! Så jag kan få dom betyg jag vill ha..

Imorgon är det sista dagen på Olearys, :(
Menmen... Marité öppnar ju & då kan man chilla på terrassen som är kung på sommaren.
Som sagt, imorgon på Olearys äre " Be a celeb "
jag & diana ska hooka up nån till så vi kan vara Pistvakt! hahahaha.
Men det bästa är ju att Yasmine ska vara Amy Whinehouse, fyfan ! :D
Känner bara äntligen så slipper man klä upp sig när man ska på krogen nu när vi ska vara pistvakt, haha.
Käre barn säger jag bara!

Jag & Diana åker till pappa på fredag, blir en tur till Ånn & köra skoter på sista snön! :D yeey.
Trodde aldrig det skulle finnas kvar nån snö nu när det är snart Juni liksom..
Passa på så länge den finns vafan..

Har dessutom fixat snyggbil till balen plus fotograf!
12 dagar till balen.
Va & blev fota för nån dag sen hos Johan, sen blev det mer fotning igår vid hamnen! :)
Får se om jag hinner så blire mer på Fredag.

Ne nu ska jag göra ett ryck här, lägenheten ser ut som en påse skit!
Och så blir det till att slänga in kycklingen i ugnen ;) mums.
puss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0