BAL!

Hade bal igår, fruktansvärt kul. Gud jag vill på bal igen.
Började med att jag & mamma åkte & handlade skor, sen kom Rubie & fixade mitt hår & smink nån timme :P
Sen så kom Linda och hämtade upp oss & drog iväg & fotade mig & otto :) , sen kom det bästa av allt, CADILLACEN!
Åkte och hämtade petra och jocke & annlände senare vid gamla teatern.
God mat, fin fylla, bra sällskap, bättre på Marité.

Vaknade av att mitt hår stog åt precis ALLA håll, hahaha.
Såg verkligen ut som ett kråkbo.
;D

Idag blev det lite häng med Diana & Alexandra, åkte till stallet.
Och vad gjorde jag... Jo jag satte mig på en hästrygg som jag inte gjort sen jag gick på lågstadiet, hahaha.
Men kul var det ! :D


Tror jag seriöst håller på att bli sjuk nu också, fryser som fan & ont i halsen :(
Men får inte bli sjuk nu, är ju mösspåtagningsbal på torsdag! :D
Nått som man kan längta till. Sen är det bara 10 dagar kvar till studenten, fyyyyyfan alltså! :D
Äntligen så får jag slippa skolan, inte för att jag kmr gå ut med toppen betyg men det sket ju jag i, bara jag får ta studenten och aldrig mer plugga så är jag nöjd..


Imorgon är det lill-lördag vilket innebär Marité i think, om jag får till pengar till biljetten så!
100 pix.
Och jag äger max 2 kr.
Hmm, men det ska jag nog kunna ordna.


Nu ska jag göra lite the så halsen kan bli bra och sen sova.
puss.








Foto taget av: Linda Speijer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0