eat my house.

nu har jag sökt tre jobb i norge & hoppas verkligen på att jag får ngn av dom..
Måste ha pengar.. Nu!
Så jag kan bli av med alla jävla skulder, fyfan..
Och åka utomlands igen.

Blev en mysdag med diana igår, saknat att umgås med denna kvinna enormt mkt.
Satt på bryggan i badhusparken & drack kaffe & milkshake & snacka en massa jävla onödigt skit, hah.
Blir nog en dejt med hon idag också. <3

Blir till att städa lite i lägenheten idag innan jag ska träffa Dajo då.
Ser rent ut sagt FÖRJÄVLIGT ut här.
Ska ta & plocka ner bokhyllan jag har ståendes här & ställa dit en tvbänk istället som jag köpte på Ikea.
Och slänga min soffa!
Och snart börja med att tapetsera om här i vardagsrummet.


Näe, nu måste jag få fingrarna ur röven & göra ngn nytta.
Peace out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0