i'll house you

Trodde jag skulle ha den absolut tråkigaste fredagen igår, men så blev det inte.
Elin ringde & frågade om jag va sugen på grillat & rosa pantern.
Såklart va jag det!
Så jag tog mitt pick & pack & gick från frösön till solliden.
Så jävla gott med grillat, vad jag kan komma på nu så vet jag inte om jag ens har ätit det nånting i sommar.
Sen så blev det olearys!:)

Idag är det great lake run, missar det i år också.
Suck!
Vill så jävla mkt på det, så fruktansvärt roligt.
Men får väl vänta ännu ett år till då, så ska jag fanimig på det.
Sist jag va på det va för två år sen, då diana följde med. Tror jag aldrig haft så jävla roligt som jag hade då.

Så... Vad händer ikväll?


great lake run 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0