Seriously talk with the dead

Har fortfarande inte fått mina pengar ännu.
Börjar bli skapligt less på detta nu.
Nästa vecka ska dom vara inne på mitt konto, annars vettfasiken vad jag gör.
seriöst.

Aja, nog om det nu ett tag! ;D
Blev utgång igår med ett bra gäng, :)
Alexandra fick såklart en snefylla & fick för sig att grina en skvätt och senare kalla mig det ena & det tredje, hah.
Efter det så fick hon en lysande idé och tänkte nog såhär " Eftersom ingen vill prata med mig nu så går jag till dom som jag verkligen tror lyssnar... Dom i graven "
Så Alexx gick till kyrkogården och satte sig på en bänk och började prata.
Du är allt för goo du Alexandra :)

Imorgon får man finbesök av inte mindre än dom två tokstollarna August & Flamman.
Dagar som jag verkligen kommer se framemot eftersom man vet aldrig vad dom kommer hitta på för hyss.
;)

Inatt blir det en tidig natt för mig, sitter annars vaken till 4 på morgonen och sover jag bort dagarna.
Inget som gillas från min sida.
Måste vakna i tid imorgon också, måste städa & diska.
Eller ah, städat har jag ju gjort nu, men disken.. Fyfan!

Fick bilderna från när Jhonny fotade mig & syrran igår.
Funkade väl.
Slänger upp två bilder.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0