break down the house

Alltså är det bra väder nu eller?
Nu är vi inne på 3e dagen men SOOOOOL.
Så jävla härligt.
Mer mer mer...

Min påsk har somsagt varit toppen.
Grillat, umgåtts med bra folk, druckit öl osv..
Umgåtts med min älskade Diana ocksårå.
Planerat att hon & jag drar utomlands tillsammans början av Juli.
Finns nog ingen som är bättre än hon.
Blir det som man snackat så kanske man hänger med damen ner till Lund & bosätter sig där.
Vore inte helt fel, börja om på nytt med allt.

Har färgat mitt hår nu också,
bort med det blonda och i med det röda.
Nu känner jag mig bekväm igen.
:)

Sista måndagsklubben ikväll, vill gärna dit men inget som lockar mig.
Va så kassa Dj's.
Fast man ska inte klaga, har varit en grym säsong.
Och imorgon kommer Adrian Lux på bygget, :O
Dit måste jag bara... Inge snack om saken!


Älskar låten

Näe, nu blir det så att man ska lägga sig ute på baksidan & sola :)
Piiiz.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0