honey.

Söt Stina sover med sitt aj aj i annsiktet.
Stackars du. <3
Bli bra nu.

Idag blev det en promenix till stan mötte upp min saknade Diana där.
Gud så jag har saknat den kvinnan.
Åker bort sådär flera mil & är borta allt för länge.
Inte okej.
Men nu är hon äntligen hemma :) yeey.
Sen så fortsatte vi våran promenad hem till mig på Frösön :)
Där det blev kaffedrickande i solen på baksidan.
Älskar min baksida på sommaren!
Ska fixa till det så mysigt där. :)

Nu ska jag fixa ngt att äta till både mig & min käre Sambo om hon nu tänker behålla maten. :')
Sen blir det att ta tag i disken & allt annat rat.
Ser fortfarande nyinflyttat ut här.. Alltså stökigt! ;)


puss.

valentino.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0