Never again

Jag lägger ner.
Nu händer det igen.
Jag tappar förtroendet för er IGEN.
Kan inte tro på människor som er.
Förstår inte vad ni tänker med, vad har ni bakom pannbenet?
Tycker du det här är kul?
Idiot.

Jaja, nog om detta!
vad händer här i livet förutom att människor är korkad i huvudet?.. Hmm.
Har fått mig en ny sambo, vilket är jävligt kul :)
LillStina håller på flyttar in hos mig, får till lägenheten lite mer nu.
Ska börja tapetsera i vardagsrummet så småningom också. Äntligen!

Slutet av denna månad ska jag påbörja med min andra tatuering :D
Yeeeey, har hittat en som jag verkligen ÄLSKAR, fyfan alltså.
Kommer bygga på den som jag redan har.
Slänger upp en bild på den som jag kmr göra, inte exakt men nästan.


love it!




Den jag har nu!






Kommentarer
Postat av: Linda

Ur tjusigt..:)

<3

2011-04-14 @ 01:14:11
URL: http://beiersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0