onepiece

Mycket som planeras nu.
Sånt gillar jag.

Blir Peace & Love i sommar, whoho.
Måste bara dit igen, hade så jäkla kul förra sommaren plus att det kommer grymt bra artiser iår.
Som jag absolut inte får missa.
Blir nog en toppen sommar.


Tog och beställde mig en onepiece igår och en till syster, eftersom hon har fyllt år då! :)
Tur hon har en sån snäll syster som mig, hehe.

Den till mig.

Och den till syster.



Idag har det förövrigt varit grymt skönt väder.
Vart att man tog sig en promenad från stan & hem då, grymt skönt!
Ska börja med att gå till stan om jag ska dit hädanefter, inte värt att ta bussen om det ska vara så fint ute. ;)

Nu ska jag försöka sova själv i min lägenhet som har börjat " spöka " igen..
Lampor som börjat tändas & släckas fast dom inte funkar ;S wierd.






Kommentarer
Postat av: marielle

Det där är inte dem riktiga one piece ju:P Men fina, i.a.f den randiga:D

2011-04-15 @ 06:26:37
URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Näe det behöver inte vara dom riktiga onpiece heller :) nöjer mig med dom där. Ser gott som likadan ut :)

2011-04-15 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0