the last day and happy birthday 2 you.

Idag är det sista April, valborg och min sambos födelsedag. :)
Grattis Stina på 21årsdagen. <3

Har inte haft en lugn stund alls idag, upp tidigt för att åka & handla inför ikväll.
Blev en grill, :)
Sen skulle man montera ihop den skiten,
sista gången jag gör ngt sånt iaf.
Ont i händerna, förbannad.
Slutade med att jag slängde allt åt helvete och sen så när jag kom ut igen så..
Vips, så var den ihop monterad... Av syster :)
Handlat massa mat, alkohol.
Strax kommer folket.
Kommer bli en grym kväll.
Bra musik, god mat, bra sällskap och så ölen såklart ;)

Peppppppp!

Aja, nu ska grillen tändas! :D
Hare gött.



<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-05-01 @ 04:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0