someday

Har nu ätit morfintabletterna i 4 dagar.
Trodde det skulle vara skönt att käka dom, men icke.
Fan, blir så slö & seg i kroppen.. Orkar inte göra nånting.
Somnar hela tiden, spelar ingen roll vad jag gör så somnar jag mitt upp i allt.
Är som att jag tappar medvetandet & bara försvinner, för jag märker då inte att jag somnar.
Så jag har börjat äta mindre doser nu än vad doktorn sagt att jag ska äta.
Tycker det är obehagligt när det blir sådär..


Idag har jag väl inte gjort så mycket heller, städat lite & tvättat kläder.
Och såklart kollat på melodifestivalen, världens snyggast karjävel va ju med där.
BROLLE :')
Helt okej låt & så kom han vidare.

Har packat väskan nu också, imorgon eller idag då åker jag till Åre och blir där några dagar.
Om 4 timmar då, så blir till att dygna för mig annars kmr jag aldrig vakna eftersom jag sover som en stock av medicinerna.
Men blir till att ta en promenix in till stan då eftersom det går inga bussar så tidigt på morgonen på söndagar.
Men det skadar ju inte, :) vaknar jag till också.
Undrar hur bussresan kmr gå, sitta på en buss i 1½ timme med min skada. :/
Kan som inte sitta helt rakt, gör förjävla ont då..

Ciiaao!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0