love

Har hänt en del saker nu den senaste tiden.
Skaffat sig en tatuering, något som jag är riktigt nöjd med.
Trodde seriöst jag skulle dö när jag skulle tatuera mig, men icke. Gick ju hur bra som helst :)
Så nu vill jag ha ett jobb så jag kan göra nästa tatuering, vet precis vad jag ska göra.




Gadden som jag gjort.


Får vakna breve världens finaste människa varje dag :')
Är så glad att jag har dig.
Finns ingen som är bättre än dig.
Charlie Guldvinge. <3


Sitter här med syster nu, har gjort ansiktsmask så nu luktar jag honung i hela ansiktet.
Väntar på att Charlie ska komma hem nu å, väntat & väntat hela dagen.
Men inte fan har tiden gått fortare för de.
Men nu är det bara nån timme kvar. :)
Saknat ihjäl mig.







Kommentarer
Postat av: Maya

Snygg!!!!

2011-01-16 @ 21:50:48
URL: http://mayasblogg.com
Postat av: ....

nämen, stjärnor.. fan va(o)orginellt.

2011-02-13 @ 05:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0