marilyn monroe

Fan vad jag avgudar kvinnan Marilyn Monroe!
Jag verkligen önskar att hon vad vid liv nu.
Snyggare brud går fan inte att leta efter.
Kan sitta i timmar och bara läsa om henne & kolla på bilder.
Måste ta tag i att läsa klart boken jag har som handlar om hennes liv som jag fick av pappa i födelsedagspresent.
"Marilyn Monroe, Min berättelse"




Har kommit fram till att jag vill göra en tatuering med Marilyn.
Vet inte om jag vill göra en text ifrån några av hennes populära citat eller på hennes ansikte.
Får se hur det blir då, tror isåfall jag gör Marilyn tatueringen före den jag vill ha bak på axeln då.
Något i den här stilen.. Fast inte på benet då och inte så liten ;p

Jag verkligen älskar Marilyn Monroe.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0