new day new life

Äntligen har jag fått igång min dator som jag inte haft igång sen typ oktober/november.
Och så slutade systers dator också att fungera så har inte haft en dator på en vecka.
Strömkabeln slutade helt plöstligt att fungera, samma på systers dator också.
Menmen, nu funkar den igen iallafall :)

Har väl inte hänt så mycket heller på 6 dagar, eller?
Fyllt i min tatuering har jag gjort, gjorde kukigt jävla ont.
Men fler ska jag allt ha :) Får inte nog utav tatueringar.
Drog till Åre med Philip på bygget, slutade sisådär. Inte bra.
Sen har jag inte gjort så mycket mer, inte vad jag kommer på iaf.
Umgåtts med Diana i flera dagar, kvinnan som gör mina dar.
Guud, vad jag tycker om hon. <3
Haft det hur mysigt som helst.

Imorgon är det Torsdag, jag hinner seriöst inte med dagarna..
Dom bara springer iväg. Och inte fan får jag något gjort heller.
Kan det ringa nå jobb till mig snart eller?
Behöver caaash.
Påtal om pengar, funderar starkt på att åka till Norge & jobba en eller två månader.
Lätt värt det, sen bara dra iväg nånstans utomlands ett bra tag.
Fyfan, skulle inte sitta hela fel.
Någon som är på?

På Lördag blir det kanske Åre igeeen, med Philip :)
Se September på bygget, något som jag absolut inte vill missa..
Hoppas det blir av, men det tror jag nog. Slutar alltid på det viset i sista minuten för oss :) Hah.

Nu blir det sängen, måste sluta vara vaken såhär länge.
Klockan är fan snart 4 på morgonen.
Inte okej!
Påtal om INTE okej, det är inte okej att sakna en människa så mycket som jag saknar dig!
:( , kan du bara höra av dig nångång.
Snälla?




Gosar ner mig i sängen nu med min Vallie.
Godnatt, puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0