She don't know

Igår åkte jag till Krokom till världens bästa kusin Linda :)
Va ett jäkla bra tag sen jag träffade henne sist, julafton tror jag det va!
Åker alltid till hon varje jul efter allt stök & tar mitt efterlängtade glas vin, hehe.
Jaja, igår somsagt så bjöd hon på middag, tacos :) & såklart öl & vin till det, yammi.
Sen vid 8 tiden så åkte jag till stan för att fortsätta kvällen med lite mer öl, men blev en tidig kväll.
Åkte hem vid 1, vilket va jävligt skönt.

Imorse så fick man inte sova färdigt heller för en viss Alexandra Wikander kunde aldrig sluta ringa & väcka mig.
Suck, så det va bara att kliva upp och åka till stan där man fick sitt älskade kaffe :)
3 koppar senare så blev det middag på Solo med alexx.
Fyfan vad gott det va. Tack baby!

Nu väntar jag bara på att lill bruttan stina ska komma så vi kan börja dricka! :)
Ska väl slänga ut hela min garderob i hela lägenheten nu och leta ngt jag kan ha på mig.
Varför ska det vara så jävla komplicerat att vara brud, haha.
Att det ska vara så svårt att hitta ngt man ska ha på sig, hade det varit en vanlig vardag så hittar
man kläder på 2 sekunder, men inte när man ska ut. haha.
Skitliv! ;D 

Nä, nu ska jag hälla upp ett glas vin och göra mig iordning!
Tjing.


Ge mig sommar & crusing! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0