something's going on

Idag har absolut ingenting blivit gjort.
Vaknade klockan 16:00 =/
Ibland känner jag bara för att sova bort alla dagar tills något vettigt händer.

Vart en promenad runt frösön nu,
behövdes verkligen.
Norrsken ute också, sjukt fränt. :)
Inte gått utanför dörren på hela dagen förän nu.
Jävligt skönt att komma ut en stund.
Men känns i revbena nu, alldeles stel.
Får se hur det blir med att försöka sova nudå ;p

Imorgon blir det till att tvätta & städa här hemma, ser ut som ett helvete.
Ska ringa HC också så jag kan fixa läkarintyg och sjukskriva mig, förlorar bara en massa pengar på det annars.

Ska göra mig lite fika nu sen försöka sova. :)
G'natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0