spring feelings

Märks att våren är påväg.
Man blir på så bra humör.
Som jag är just nu, :) Varför vet jag inte, men känner det bara.

Blev en visit till Åre i lördags, skulle se September.
Men så klantig som man är så kommer vi dit precis då hon slutat spelat, HAPP!
Stannade i Åre över natten och åkte hem dan därpå.
Sen har man inte gjort så mkt mer.

Fick ett samtal idag om att man ska vara " model för en dag " nästa fredag då :)
Blir nog kul, tar med mig syster och fotar lite.

Åkte in till stan & träffade pappa & susanne en sväng idag också.
Blev fika på paus som vanligt, espressomilkshake! MUMS...
Sen kramades lite med Diana, min älskling.

Nu blir det middag, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0