heartbeat

Fyfan vad veckorna går fort.
Men det är bara bra så går allt fortare till det jag längtar till.
hihi ;)

Har haft en toppen helg också med Flisan.
Cruisingen va nog det bästa jag varit med om, hahahaha.
Några vurpor hit & dit.
Men det var det fan värt.

Imorgon är det motormässan och ännu en cruising!
Hoppas vädret håller sig.
För jag ska ha en lika rolig helg igen.

Idag tar jag & Felicia en roadtriiiip till Borlänge fram & åter för att hämta Jöjje.
Kan bli spännande! ;)

Har inte så många jobb dagar kvar nu heller..
Det suger.
Fast.. har ett vecko jobb därefter, men det är bara en vecka.
Sen är jag leeeedig och ska bara vänta på min underbara LÖÖÖN!
Så sen i höst så blir det förmodligen Norge igen.
MINST tre månader.

Nu duschen, sen ner till stan sen åker vi till borlänge. :)
puss.




Denna kvinna har kommit hem också... ÄNTLIGEN säger jag bara! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0