we can do it.

Helgen är slut.
Skönt faktiskt..
Jobbade på balen i fredags och igår.
Riktigt kul faktiskt. :)
Imorgon är det en ny bal.
Jobbar somsagt som fotoassistent åt Lasse då.
Jag & Felicia.

Sen på studenten den 1 Juni så ska jag stå uppe på PC och fota studenterna när dom kommer ut på trappan.
Det kommer bli rikigt kul.
Och dagen innan det så ska jag fortsätta med min tatuering som jag gjorde i svanken.
:) yeey.

Massor av jobb.
Massor av planer.
Jag är så glaaaaad.

Kommer bli ett bra jävla år!
Dock är mina planer i hemlighet nu.
;)


Nu ska jag sova.
Jobba imorgon, dubbel jobb.
Först på storjöskolan sen på balen.

G'natt.



Vill kunna använda min klänning igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0